torsdagggg

fixat och donat heeeela dagen. mamma vill göra om hela huset och jag är snäll och hjälper till. hade två lektioner idag, sociologi och matte eeh chilldill fast matten kan ju ta sig. ska försöka klara av två kurser nu. jag måste fan ta tag i det ordentligt nu annars kommer det aldrig gå. förstår inte hur jag kan vara så jävla kass på det??? sen måste jag köpa ett par rejäla skor så jag kan börja pwa/springa för nu i helvete MÅSTE JAG BÖRJA TRÄNA! seriöst min kropp lideeeeeeeeeer.. antar att jag skulle bli mycket piggare också om jag började röra på fläsket och det behöver jag verkligen bli. är ju dötrött heeeeela tiden. mööööööööö TJOCKISTJOCKIS SLUTA ÄTA :):):):):)
 
anywayyyyy helgen är spikad! örebro med hanna imorrn och utgång på lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0