im the king of my own life

kvällen började med att mitt hjärta kom hit en sväng innan vi drog
till jimmy som blir stor pojke, grattis för fan :D

hade det sjukt bra iaf med världens bästa människor, puss på er
finisar ni gör mig så glad♥ blev rätt tidigt eftersom det spårade men
skönt att få sova ordentligt sen vaknade man och telefonen hade
blivit misshandlad med typ 100 missade samtal och 711 sms haha
sorry brooo♥

idag borde jag plugga som en gris men det kommer helt enkelt inte
hända fast lite matte kanske man kan få gjort :) sen ska jag få donken
av pappa hehe han är bäst han!

tillsammans är vi oslagbara!

goa och glada

haha sötan♥

hej mongolider haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0