måndag

värd skoldag typ inte nej.. hade ingen naturkunskap så hade hål tusen år
innan vi lyssnade på den roliga gilfen hehehe nej meeeen just ja hahaha
någon hade parkerat med en BIL i en kingruta!! man ba okeeeej fatta
va dum i hövve! tänkte ta kort och typ skicka till tidningen men när vi kom
från maten varen borta :( faaaan aja fick omdömena idag också.. var väl
okej förutom matten dåra haha fick inte godkänt på provet och jag som
tyckte det kändes bra!? vad hände där... bara ta nya tag! får trösta mig
med att jag har VG/MVG i samhäll och historia :):):) nahajsss fast vill ha
bättre i alla andra ämnen men orkar fan inte plugga juuu! kanske dags
att börja anstränga sig lite? eller så gör jag det efter jul haha! fan vad
jag skriver då men blir typ jämt värsta hyper på kvällarna. nu ska jag
sitta här, vänta på att håret ska torka och lyssna på bruno mars - it will
rain
sjukligt bra! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0