THE END

imorgon är tio långa år på karlbergsskolan över. nu ska man lämna sin trygghet och gå vidare i livet. det har varit väldigt fina år på ett ställe som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat.

det är sjukt hur mycket man har upplevt, lärt sig och skrattat under alla dessa år. men såklart har det varit riktigt tufft ibland också. minnena är så många och dom kommer jag alltid att bära med mig här i livet. nu i efterhand vill man verkligen tacka alla lärare man haft för vad dom har gjort för oss. det är tack vare dom som vi faktiskt står här idag.

låg och mellanstadiet var så himla roligt och det var inte så seriöst som det blev nu på högstadiet. men det är såklart högstadietiden man kommer sakna som attan. jag kommer verkligen sakna allt och alla. jag kommer sakna massor med dumma saker som jag kanske nu mest stör mig på.

och våran klass, herregud vilken resa vi har gjort tillsammans. vi har aldrig varit en toppenklass men oj vad vi har skrattat och det är jag så himla glad över. vill tacka så jävla mycket för alla roliga stunder och alla skratt som förlängt mitt liv med hästlängder asså. något vi verkligen har i våran klass är starka personligheter. alla står ut på ett eller annat sätt. vi har alltid varit den störda klassen, den klassen som ingen trodde på i sjuan. men se på oss nu, vi har verkligen förändrats och mognat allihopa. just nu är jag så himla glad över att jag går i klass 9A, en helt underbar klass på sitt eget lilla vis.

och min trogna partner (haha) mikaela stenlund, fan vi har stått vid varandras sida under alla dessa år. jag kommer sakna dig mest vännen. du har betytt så himla mycket för mig under åren och jag är så glad att du alltid funnits där för mig. min mokkos! ♥

och alla andra flickor och pojkar. fasen vad jag kommer sakna er underbaringar! att inte se er varje dag längre svider verkligen. mina finaste tjejor karro, hanna, mikis, elin och mimmi. vad ska jag göra utan er va?


och alla lärare. finns verkligen vissa man inte vill säga hejdå till. och om jag måste favorisera en så är det ju lars. haha så jäkla härlig!

nu är det en tjej med klump i halsen som lämnar karlbergsskolan för sista gången. fast samtidigt ska det bli roligt att sedan börja gymnasiet och börja på ett nytt kapitel. för nu har ett otroligt långt, underbart kapitel i livet tagit slut. en tid jag är otroligt tacksam för. vill tacka alla för allting, tack för att ni delade denna tid med mig. tack till karlbergsskolan som alltid kommer vara som ett andra hem. nu är det dags för oss alla att gå vidare. men minnena lever alltid kvar



Kommentarer
Postat av: En sad mokkos..

fatta att jag kommer sakna dig.. vem ska jag nu skratta med?? <3

2010-06-16 @ 01:08:45
Postat av: karro

usch jag gråter ju. jag kommer fan gråta sönder på avslutningen sedan. vill inte!!

åhh det är så sjukt alltihop.

puss. <3

2010-06-16 @ 11:11:29
URL: http://aimemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0