RANDOM HAHAH!

jaha har fått feber under dagen. jag får aldrig feber för fasen! bajsa det är inte kul fast det går att leva med eftersom jag inte har ont i halsen eller något sånt annat skit. men uscha seg som fan är man!


ehm haha är så jävla rastlös. har redan lyssnat sönder eric saades skiva tyvärr så nu pallar jag inte med honom på ett bra tag. och haha skrattar alltid lika mycket när man skriver hormail istället för hotmail haha asså jävla facebook. btw så är den sidan lite.. tråkig faktiskt haha inte speciellt imponerad om man säger så. men jag är ju fortfarande nybörjare haha!


och på lördag ska vi äntligen till mokkos stugish och jag ska FISKA yeey haha dog lite när jag messa mikis och skrev att jag ville DISKA haha hon ba va? haha det var roligt för vem fan vill diska liksom? men ah, venne om jag har något mer roligt på hjärtat just nu. eller jo haha det har jag visst det men det skulle bli typ för mycket..


nu blire att knappra lite.. knappra.. stavas det så..? eller bara med ett p? knapra.. äsch! jag ska ta en alvis och KANSKE försöka sova lite haha! puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0