IDAG VAR HÖSTEN PÅ BESÖK

nej fan jag ska allt ha kvar mitt blonda hår haha fast blir att boka tid hos frissan och fixa utväxten och lägga i lite slingor såre ser lite fräshare ut :)

snart fyller jag år och kan bara komma på en sak jag önskar mig, en parfym haha! jessica simpson / fancy luktar underbart så den vill jag ha hihi.. annars har jag ju faktiskt fått min nya cykel aka tuijaracern den andre hahah! så jag är rätt nöjd om man säger så :)

föresten haha, min cam som jag aldrig har fått igång efter många strider fick min kära broder att funka prima på typ en minut.. ibland är man bra blåst asså haha!


Kommentarer
Postat av: Elin

kommer sakna tuijaracern den första :( men den nya var riktigt go den me haha ;D <3

2010-07-25 @ 23:15:19
URL: http://mytruelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0