MY DECISION

jag har bestämt mig för att börja gymnasiet nästa år istället för att jag känner att jag inte klarar av skolan just nu. jag hade ju mycket problem i högstadiet och skolkade mycket och jag känner på mig att jag tyvärr skulle fortsätta med detta om jag började skolan nu. jag mår fortfarande inte speciellt bra plus att det har varit mycket strul hemma dom senaste månaderna. kanske låter som massa bullshit men det skiter jag då fullständigt i för ni ska bara veta vilket jävla helvete jag haft. men nu fan ska jag glömma all skit och bara se framåt. jag ska nu börja jobba istället och läsa några ämnen på distans. det är inte helt bestämt än hure kommer bli men snart så. det här känns verkligen som den bästa lösningen för mig. visst känns det surt att jag kommer ta studenten ett år senare men va fan hellre det än att misslyckas nu i ettan, för hallå jag känner mig själv och jag vet att jag inte skulle klara av skolan just nu. men allt känns riktigt gött nu asså och allt kommer fixa sig, det är jag helt hundra på. men ja, nu vet ni hur det ligger till :)


Kommentarer
Postat av: karro

det blir nog skitbra till slut ska du se! puss <3

2010-08-19 @ 17:20:37
URL: http://aimemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0