"IM BETTER NEAR TO YOU"

i skolan vare riktigt roligt haha blir så glad av alla sötisar som är så..
söta haha :) ♥ och våran dans på idrotten var fan bäst! efter skolan var jag, elän med stälen och orrak törstiga så drog till könsas och köpte dreuk haha en köla blev det :)

---------------------------------------
jag är besviken på dig och jag
förstår inte hur du sakta börjar
ta deras sida. du vet vad jag
tycker och jag kommer inte att
ändra mig. men att ha dig så
långt borta var nog svårare än
jag trodde. önskar att du var
här, med oss...


Kommentarer
Postat av: karro

jag har taggat bilder på dig på facebook.. vad synd att du inte har facebook så att du kan se dem...............

2010-04-22 @ 19:49:35
URL: http://aimemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0