JAG BA' BABBLAR

Hade samtal i skolan förut och det gick jättebra. Fick reda på att jag fått VG och VG+ på eng-provet och det känns jäligt gött! :D Annars så har den här veckan varit lite sådär, varit lite nere och så men nästa vecka då jävlar. Har massa prov och skit så blir att plugga nu i helgen. Fast den där känslan. Den finns fortfarande där, och jag är så rädd att den ska växa sig större och större. Måste verkligen få ett slut på detta, måste ta mig själv i kragen och fixare förfan! Ska verkligen försöka lösa så mycket som möjligt denna helg så jag kan fokusera på skolan till veckan, för det kommer behövas. Jaja, nu ska jag ta en lång dusch och sen bara chilla galet så tar jag tag i livet imorrn istället haha.

Pussar <3 


Kommentarer
Postat av: elin

finns om du vill prata<3

när fick vi reda på engelska provet? ;o

2009-09-12 @ 11:27:28
URL: http://eeliinstalberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0