JAG HAR TRÖK

Tre namn du går under:
1. Fia
2. Felicia
3. Berg

Tre saker som skrämmer dig:
1. Insekter
2. Framtiden
3. Blod & skit

Tre saker som du har på dig:
1. Tröja
2. Jeans
3. Strumpor

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Black Eyed Peace - I Gotta Feeling
2. PCD - Painted Windows
3. Kesha - Tik Tok

Tre sanningar:
1. Jag är hungrig
2. Jag är trött
3. Jag ska duscha

Tre roliga minnen från dagen:
1. "Han kom 3:a i SO"
2. Vässade ner en hel jäkla penna på en lektion
3. Typ Mikis, haha hon har vart bra rolig idag tycker jag haha ♥

Tre saker du vill ha:
1. Ny mobil, får den väldigt snart iih!
2. Pengar
3. *HEMLIGT*

Haha fan vilken onödig lista men har man tråkigt så har man. Dagen idag började sjukt dåligt haha men bara jag kom iväg till skolan så blev det bra :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0